E Hënë - E Enjte 08:00 - 16:30 | E Premte: 08:00 - 14:00

Monitorimi i Përmbajtjeve: Volumi i reklamave institucionale në televizionet kombëtare gjatë muajit Dhjetor, varion nga 0-1.72%

Nga 0 në 1.72% e totalit varion shpërndarja e reklamave institucionale për televizionet kombëtare gjatë muajit Dhjetor 2023. Rezultatet e monitorimit për volumin e reklamës publike në televizione, si çdo muaj, janë publikuar në faqen zyrtare të AMA-s, https://ama.gov.al/monitorimi-i-permbajtjeve/ dhe pasqyrojnë përqindjen që zënë reklamat institucionale në volumin e përgjithshëm të reklamave në televizionet kombëtare.   Për… Continue Reading Monitorimi i Përmbajtjeve: Volumi i reklamave institucionale në televizionet kombëtare gjatë muajit Dhjetor, varion nga 0-1.72%

Hapësira për partitë politike në televizionet kombëtare. Publikohen rezultatet e monitorimit për muajin Dhjetor

Nga analiza e monitorimit mujor mbi aktivitetin dhe trendet e televizioneve kombëtare, është përllogaritur edhe koha që zënë partitë politike në edicionet informative. Nga të dhënat rezulton se, gjatë muajit Dhjetor 2023, Partia Demokratike dhe PD tjetër kanë zënë pjesën më të madhe, prej 73.96% të totalit të hapësirës televizive në edicionet informative. E treta në radhë vjen… Continue Reading Hapësira për partitë politike në televizionet kombëtare. Publikohen rezultatet e monitorimit për muajin Dhjetor

Sinjalizuesi

1. Ligji nr. 60/2016 “Për sinjalizimin dhe mbrojtjen e sinjalizuesve” 2. Rregulloren “Për procedurën e shqyrtimit të hetimit administrativ të sinjalizimit dhe mekanizmat e mbrojtjes së konfidencialitetit në AMA” 3. Urdhërin nr.470 datë 27.12.2023 “Për miratimin e formularëve dhe regjistrave të sinjalizimit dhe mbrojtjes së sinjalizuesve”, (forma dhe përmbajtja se si duhet te jetë një… Continue Reading Sinjalizuesi

AMA organizon tryezën e parë për Matjen e Audiencës. Palët bien dakort për krjimin e grupit të punës dhe diskutimin e modaliteteve për realizimin e procesit

Autoriteti i Mediave Audiovizive ka organizuar sot, tryezën me temë, “Matja e audiencës në tregun audioviziv shqiptar dhe modalitetet për realizimin e këtij procesi”. Me pjesëmarrjen e përfaqësuesve të nivelit të lartë drejtues të operatorëve që prodhojnë përmbajtje apo programe audiovizive dhe të agjencive të reklamave që operojnë në treg, në këtë takim është shtruar… Continue Reading AMA organizon tryezën e parë për Matjen e Audiencës. Palët bien dakort për krjimin e grupit të punës dhe diskutimin e modaliteteve për realizimin e procesit

Na ndiqni në rrjete sociale:

Copyright 2024 | Autoriteti Mediave Audiovizive | Të drejtat e rezervuara