Muaji Prill ka prodhuar më shumë lajme politike për mediat audiovizive. Të dhënat e përllogaritura nga ekipet e monitorimit dhe analizës në AMA, tregojnë se temat politike kanë zënë përqindjen më të madhe të hapësirës informative në televizionet kombëtare, të ndjekura nga ato sociale. Siç duket në përmbledhjen e mëposhtme, pas politikës, me 14.42%, vijnë… Continue Reading Monitorimi i Përmbajtjeve në Prill: Temat politike, më të trajtuarat në edicionet informative të televizioneve kombëtare
Autoriteti i Mediave Audiovizive ka hapur fazën e dytë të fushatës së Edukimit Mediatik. E nisur prej muajsh me një cikël videosh informuese dhe orientuese për fëmijë dhe të rritur, mbi Prindërimin Digjital, rreziqet e njohura digjitale, mbrojtjen e të dhënave personale, lojrat, reklamat, blerjet online etj, kjo fushatë është zgjeruar më tej dhe ka… Continue Reading AMA nis fushatën e Edukimit Mediatik me prindër dhe edukatoret e kopshteve të Tiranës. Ndalesa e parë në kopshtin, “Duarartët”
Me ftesë të Presidentit të Këshillit të Lartë të Radiove dhe Televizioneve të Turqisë (RTUK), z. Ebubekir Sahin, kryetarja e AMA-s znj. Armela Krasniqi ka zhvilluar një vizitë 2-ditore në Ankara. Bashkë me drejtues të rregullatorëve të vendeve të tjera, ajo ka marrë pjesë në ceremoninë e mbajtur në zyrat qendrore të RTUK, me rastin… Continue Reading Kryetarja e AMA-s vizitë zyrtare në RTUK. Së shpejti nis Programi i Shkëmbimit të Ekspertëve
Njoftim shpallje vend të lirë pune, Specialist, në Sektorin e Financës dhe Buxhetit në Drejtorinë e Financës dhe Shërbimeve Njoftim paraprak Njoftim paraprak
Kryetarja e AMA-s, znj. Armela Krasniqi ka marrë pjesë në Konferencën ndërkombëtare me temë, dialogu midis rregullatorëve dhe platformave kryesore online, të organizuar nga Rrjeti Frankofon i Rregullatorëve të Medias (REFRAM). Gjatë punimeve të ditës së parë të Konferencës së organizuar në Abixhan, në Bregun e Fildishtë, Krasniqi ka drejtuar panelin me temë, “Iniciativat shumëpalëshe… Continue Reading Kryetarja e AMA-s merr pjesë në Konferencën ndërkombëtare të Abixhanit. Nënshkruhet Deklarata e Dialogut mes rrjeteve rregullatore dhe platformave të mëdha: Google, Meta, X dhe Tik Tok
Muaji Mars ka prodhuar më shumë lajme sociale për mediat audiovizive. Të dhënat e përllogaritura nga ekipet e monitorimit dhe analizës në AMA, tregojnë se temat sociale kanë zënë përqindjen më të madhe të hapësirës informative në televizionet kombëtare, të ndjekura nga ato politike. Siç duket në përmbledhjen e mëposhtme, pas Sociales, me 14.45%, vijnë… Continue Reading Monitorimi i Përmbajtjeve në Mars: Temat sociale, më të trajtuarat në edicionet informative të televizioneve kombëtare
Kryetarja e AMA-s, znj. Armela Krasniqi ka pritur sot një përfaqësi të studentëve të degës Gazetari-Komunikim, të Universitetit të Shkodrës “Luigj Gurakuqi”. Vizita është realizuar në kuadër të projektit të këtij fakulteti, “Media 2040: Avokimi i të rinjve për lirinë e medias në Ballkanin Perëndimor”, ku Universiteti i Shkodrës është pjesë, bashkë me pesë universitete… Continue Reading Kryetarja e AMA-s me studentët e Gazetari-Komunikimit të Universitetit të Shkodrës: “AMA ka rol rregullator. Realiteti i ri mediatik audioviziv po reflektohet edhe në ligjin tonë organik”
Njoftim shpallje vend të lirë pune, Specialist në Sektorin e Çështjeve të Marrëdhënieve me Jashtë, Drejtoria e Integrimit dhe Legjislacionit Ndërkombëtar Njoftim paraprak Njoftim paraprak Njoftim fituesi
Një ndër detyrat funksionale të AMA-s është verifikimi i respektimit të kushteve të licencës dhe/ose autorizimit nga subjektet që ushtrojnë veprimtari audio dhe/ose audiovizive në Republikën e Shqipërisë. Mbështetur në nenin 78 të ligjit nr. 97/2013, AMA ka të drejtë të ushtrojë kontroll të veprimtarisë programore, financiare, teknike dhe organizative të mbajtësit të një licence… Continue Reading Të drejtat e transmetimit: Gjatë vitit 2023 janë kryer më shumë së 1.200 orë monitorimi për filma artistikë dhe aktivitete sportive
Muaji Shkurt ka prodhuar më shumë lajme politike për mediat audiovizive. Të dhënat e përllogaritura nga ekipet e monitorimit dhe analizës në AMA, tregojnë se temat politike kanë zënë përqindjen më të madhe të hapësirës informative në televizionet kombëtare, të ndjekura nga ato sociale. Siç duket në përmbledhjen e mëposhtme, pas Politikës, me 18.15%, vijnë… Continue Reading Monitorimi i Përmbajtjeve në Shkurt: Politika dhe temat sociale, më të trajtuarat në edicionet informative të televizioneve kombëtare