Volumi i reklamës institucionale, në raport me atë të reklamave në tërësi, në televizionet kombëtare, është një nga komponentët e monitorimeve mujore që kryhen nga AMA.Monitorimi i reklamave institucionale në televizionet kombëtare bëhet çdo muaj dhe rezultatet e monitorimit për muajin nëntor janë si vijon: Top Chanel 0.04%, Klan TV, 0.02%, Vizion Plus, 0.00% dhe […]
Muaji nëntor ka prodhuar më shumë lajme sociale për mediat audiovizive. Siç tregojnë të dhënat e përllogaritura nga ekipet e monitorimit dhe analizës në AMA pas sociales me 15.31%, vijnë lajmet politike me 13.76%. Vend të veçantë me 9.40%, ka zëne në mediat audiovizive lajmet e sportit, pasi gjatë muajit nëntor kombëtarja shqiptare pati dy […]
Njoftim shpallje për vend të lirë pune, Specialist në Sektorin e TIK, Drejtoria e Planifikimit të Frekuencave dhe TIK
Një urim special, për profesionistë veteranë, me vlera të çmuara në media, ka përcjellë kryetarja e AMA-s, Armela Krasniqi, në prag të festave të këtij fundviti. Për të kujtuar kontributin e dhënë, për t’ju shprehur mirënjohjen për themelet e hedhura nga ata në median shqiptare, Krasniqi ka organizuar një pritje të veçantë, në nder të […]
Mendo pastaj klikohttps://youtu.be/ezbsmV8M1Dc
Fëmija nuk përdoret për audiencëhttps://www.youtube.com/watch?v=kosVukZVP3E
Kryetarja e Autoritetit të Mediave Audiovizive mori pjesë sot në tryezën e radhës së Platformës së Dialogut për Median, një projekti i financuar nga Bashkimi Europian dhe Këshilli i Europës, i zbatuar nga ky i fundit në bashkëpunim me Fakultetin e Gazetarisë në Universitetin e Tiranës. Takimi drejtohej nga Prof..Dr Mark Marku dekan i Fakultetit […]
Fëmijët nuk janë audiencë e pambrojturhttps://youtu.be/9Bs7OZfT8CE
Të dhënat personale të fëmijëve nuk ndahenhttps://youtu.be/oCrUNMK5STI
Media duhet te mbrojë te drejtat e njeriut