Programi i Transparencës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AMA | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AMA | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga AMA | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AMA | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AMA | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AMA |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e AMA
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AMA, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AMA për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AMA ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Koordinatori/Sara Hoj
- E-mail: sara.hoj@ama.gov.al
- Nr. i gjelbër:
- Tel: +355 67 303 3000
- Adresa: Rruga Papa Gjon Pali II, Nr. 15, 1010 Tiranë
- Orari : E Hënë-Enjte 08:00- 16:30 E Premte: 08:00-14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
-
-Lista e subjekteve qe kane paguar deri ne daten 18 tetor 2022;
-Lista e subjekteve debitore deri me date 18 tetor 2022
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Lista e kontratave të lidhura viti 2021 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Lista e kontratave të lidhura viti 2022 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AMA, përfshirë
- Tarifat përkatëse
- Formular aplikimi Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-INTERNET-TV
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-OTT
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio-VOD
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-TV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-OTTFormular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-Kabllor
Aktet ligjore dhe nenligjore mbi percaktimini e pagesave audio dhe audiovizive
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -Internet- Tv
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -IPTV
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Sherbim – Audio
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – VOD
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Internet – TV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – IPTV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Sherbim Audio
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – IPTV
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – Kabllor
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AMA
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AMA me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AMA
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AMA që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AMA vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AMA”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AMA duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AMA duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AMA.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AMA duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Vetëdeklarimi
Programi i Transparencës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AMA | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AMA | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga AMA | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AMA | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AMA | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AMA |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e AMA
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AMA, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AMA për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AMA ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Koordinatori/Sara Hoj
- E-mail: sara.hoj@ama.gov.al
- Nr. i gjelbër:
- Tel: +355 67 303 3000
- Adresa: Rruga Papa Gjon Pali II, Nr. 15, 1010 Tiranë
- Orari : E Hënë-Enjte 08:00- 16:30 E Premte: 08:00-14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
-
-Lista e subjekteve qe kane paguar deri ne daten 18 tetor 2022;
-Lista e subjekteve debitore deri me date 18 tetor 2022
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Lista e kontratave të lidhura viti 2021 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Lista e kontratave të lidhura viti 2022 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AMA, përfshirë
- Tarifat përkatëse
- Formular aplikimi Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-INTERNET-TV
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-OTT
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio-VOD
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-TV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-OTTFormular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-Kabllor
Aktet ligjore dhe nenligjore mbi percaktimini e pagesave audio dhe audiovizive
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -Internet- Tv
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -IPTV
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Sherbim – Audio
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – VOD
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Internet – TV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – IPTV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Sherbim Audio
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – IPTV
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – Kabllor
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AMA
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AMA me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AMA
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AMA që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AMA vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AMA”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AMA duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AMA duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AMA.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AMA duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Programi i Transparencës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AMA | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AMA | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga AMA | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AMA | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AMA | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AMA |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e AMA
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AMA, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AMA për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AMA ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Koordinatori/Sara Hoj
- E-mail: sara.hoj@ama.gov.al
- Nr. i gjelbër:
- Tel: +355 67 303 3000
- Adresa: Rruga Papa Gjon Pali II, Nr. 15, 1010 Tiranë
- Orari : E Hënë-Enjte 08:00- 16:30 E Premte: 08:00-14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
-
-Lista e subjekteve qe kane paguar deri ne daten 18 tetor 2022;
-Lista e subjekteve debitore deri me date 18 tetor 2022
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Lista e kontratave të lidhura viti 2021 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Lista e kontratave të lidhura viti 2022 (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AMA, përfshirë
- Tarifat përkatëse
- Formular aplikimi Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-INTERNET-TV
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-OTT
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Autorizim-Sherbim-Audio-VOD
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-TV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Internet-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Kabllor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-OTTFormular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Satelitor
Formular-Aplikimi-Per-Rinovim-Autorizim-Sherbim-Audio
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-IPTV
Formular-Aplikimi-Per-Zgjerim-Zone-Kabllor
Aktet ligjore dhe nenligjore mbi percaktimini e pagesave audio dhe audiovizive
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -Internet- Tv
Formular aplikimi per ABR-Autorizim -IPTV
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – Sherbim – Audio
Formular aplikimi per ABR-Autorizim – VOD
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Internet – TV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – IPTV
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Kabllor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – OTT
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Satelitor
Formular aplikimi per ABR-Rinovim – Autorizim – Sherbim Audio
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – IPTV
Formular aplikimi per ABR- Zgjerim Zone – Kabllor
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AMA
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AMA me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AMA
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AMA që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AMA vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AMA”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AMA duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AMA duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AMA.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AMA duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.