PROGRAMI I TRANSPARENCËS
PROGRAMI I TRANSPARENCËS PËR AUTORITETIN E MEDIAVE AUDIOVIZIVE
I. HYRJE
Në përputhje me nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të Drejtën e Informimit”, është përgatitur programi i transparencës i Autoritetit të Mediave Audiovizive. Ky program përcakton kornizën ligjore të veprimtarisë së autoritetit në kuadër të ligjit nr. 119/2014 “Për të Drejtën e Informimit” (LDI).
Ky program vlerësohet si një mënyrë konkrete përmes së cilës AMA ndërton dhe rrit transparencën në punën e saj institucionale, nën garancinë e LDI-së. AMA angazhohet të përditësojë herë pas here Programin e Transparencës, në përputhje me pikën 2 të nenit 5 të LDI-së.
Informacioni i bërë publik në këtë program, synon të bëjë transparencën e veprimtarisë së punës së AMA-s, nëpërmjet pasqyrimit të detajuar të tij në faqen zyrtare www.ama.gov.al. Programi i transparencës pasqyrohet në rubrika, tekste/përmbajtje, afat kohor për bërjen publike të tij, mënyrën e bërjes publike si dhe strukturën përkatëse e cila prodhon ose administron dokumentin.
Në përmbajtje të programit të transparencës evidentohet skema e publikimit, e cila pasqyron menutë ku adresohet dokumenti në faqen zyrtare në internet. Përveç kësaj, çdo dokument është i aksesueshëm edhe në skemë.
Dokumentacioni i bërë publik, do të jetë i përditësuar në formë e përmbajtje. Faqja zyrtare e AMA-s është ndërtuar në atë formë që mundëson informacion për publikun pa kërkesë në format lehtësisht të kuptueshëm. Në rubrikat e faqes zyrtare pasqyrohen edhe informacione që karakterizohen nga kufizime të identifikimit të të dhënave personale për shkak të ruajtjes së privatësisë së individëve/subjekteve të të dhënave, etj.
Skema e publikimit paraqitet nëpërmjet tabelës përmbledhëse të evidentuar në këtë program.
II. PARIME TË PËRGJITHSHME
Parimet kryesore në të cilat mbështetet Programi i Transparencës së AMA-s janë:
- “E drejta për informim” është e drejtë Kushtetuese e parashikuar në nenin 23 të saj, e aksesueshme nga të gjithë pa asnjë përjashtim.
- Prezumimi i publikimit maksimal të të dhënave: AMA ushtron funksione publike, për rrjedhojë informacioni që rrjedh nga veprimtaria e tij publikohet në përputhje me legjislacionin në fuqi.
- Zbatimi korrekt i ligjit dhe dispozitave ligjore që rregullojnë në mënyrë të posaçme veprimtarinë e AMA-s dhe përkatësisht: ligji nr. 97/2013 “Për Mediat Audiovizive në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar. Gjithashtu zbatimi i ligjit për të drejtën e informimit, ligjit për njoftimin dhe konsultimin publik dhe ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale (LMDHP) dhe ndikimet e tyre në veprimtarinë e këtij institucioni.
- Informacioni përshtatet në gjuhë të qartë e të kuptueshme.
- Organ mbikëqyrës i procedurave të informimit publik është Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale” (këtej e tutje KDIMDP).
- Rishikimi i programit të transparencës bëhet sipas së njëjtës procedurë, përmes së cilës është bërë miratimi i tij.
- Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë:
- i plotë;
- i saktë;
- i përditësuar;
- i thjeshtë në konsultim;
- i kuptueshëm;
- lehtësisht i aksesueshëm;
- i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të autoritetit publik.
III. INFORMACIONI QË BËHET PUBLIK PA KËRKESË
Informacioni i lejuar për publikim është shprehimisht i parashikuar në nenin 7 të ligjit Nr.119/2014 “Për të Drejtën e Informimit”.
Në përputhje me këtë program transparence të miratuar, AMA vendos në dispozicion të publikut në faqen e saj të internetit www.ama.gov.al, kategoritë e mëposhtme të informacionit:
- Strukturën organizative të AMA-s;
- Tekstet e plota, të konventave që janë ratifikuar, të ligjeve, të akteve nënligjore, të kodeve të sjelljes, dokumente politikash, të manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të tij dhe që prek publikun e gjerë;
- Informacion për procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresën postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatës;
- Të dhëna për vendndodhjen e zyrave të autoritetit publik, orarin e punës, emrin dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimit;
- Të dhëna për arsimin, kualifikimet dhe pagat e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjit, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerë, si dhe një përshkrim të procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedurën që ata ndjekin për të marrë vendime;
- Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi AMA-n, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjera, si dhe dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetit;
- Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit. Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara;
- Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat, përkatësisht, sipas parashikimeve të ligjit nr. 9643, datë 20.12.2006 “Për prokurimin publik”, që kryhen për llogari të autoritetit publik, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara, informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme;
- Informacion për shërbimet që autoriteti i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimit, një përshkrim të kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar ato, informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh, çdo informacion tjetër që gjykohet i dobishëm nga autoriteti publik;
- Çdo mekanizëm dhe procedurë për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publik, procedura, përmes së cilës personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP-së, një përshkrim të thjeshtë të sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesë;
- AMA, gjithashtu, krijon dhe arkivon një kopje dixhitale të faqes zyrtare të tij në internet, të plotësuar me informacionin që kërkohet në programin e miratuar të transparencës, si dhe për metodat, mekanizmat dhe periodicitetin e publikimit të informacioneve publike, të cilat vihen në dispozicion të publikut pa kërkesë;
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AMA. Informacioni i publikuar sipas kësaj skeme, përditësohet sa herë ai ndryshon.
IV. TABELA PËRMBLEDHËSE E PROGRAMIT TË TRANSPARENCËS SË AMA-s
Kategoritë e informacionit publik pa kërkesë | Baza ligjore | Dokumenti/Përmbajtja | Afati kohor për publikim | Mënyra e publikimit | Struktura përgjegjëse |
---|---|---|---|---|---|
Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publik.
Të dhënat për arsimin, kualifikimet dhe pagat e funksionarëve të cilët kanë detyrimin e pasurisë. |
Neni 7/1/a/d | Vendim miratimi, nr. 19/2016
Kategorizimi i pozicioneve të punës Tabelë e funksioneve, detyrave, kompetencave, arsimit dhe kualifikimet e drejtuesve. |
Menjëherë pas botimit në fletoren zyrtare
Përditësohet pas çdo emërimi |
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Struktura organizative
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Anëtarët e AMA-s/ Në faqen zyrtare në menunë AMA/ /Drejtoritë Në faqen zyrtare në menunë AMA/ /Këshilli i Ankesave |
Sekretari i Përgjithshëm
Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me Jashtë |
Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave të funksionarëve të lartë dhe procedura e ndjekjes për marrjen e vendimeve. | Parashikimet ligjore në nenet 7-14, të ligjit nr. 97/13 “Për Mediat Audiovizive në Republikën e Shqipërisë”, i ndryshuar
Vendim i Kuvendit për të zgjedhurit nga Kuvendi Rregullore e AMA-s, miratuar me vendim nr.209, datë 16.09.2016 të AMA-s |
Menjëherë pas botimit në fletoren zyrtare
Menjëherë pas miratimit të aktit nga anëtarët e AMA-s |
Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni/Ligje
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Anetaret e AMA-s Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni/Akte nënligjore të miratuara/ Rregullore |
Sekretari i Përgjithshëm
Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me Jashtë |
|
Akte ndërkombëtare
ligje; akte nënligjore; dokument politikash; dokument tjetër. |
Neni 7/1/b | Ligje
Akte nënligjore në proces miratimi |
Menjëherë pas botimit në fletoren zyrtare
Menjëherë pas miratimit të aktit nga anëtarët e AMA-s |
Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Raporte Vjetore |
Drejtoritë |
Informacion për procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresën postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatës. | Neni 7/1/c | Format kërkese
Adresë: Rr. Papa Gjon Pali II, Nr. 15, 1010 Tiranë Adresë e-maili : info@ama.gov.al |
Pas miratimit nga Titullari | Në faqen zyrtare në Ballinë | Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me jashtë |
Të dhëna për vendndodhjen e zyrave të autoritetit publik, orarin e punës,
emrin dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimit. |
Neni7/1/ç | AMA ndodhet në Rr. Papa Gjon Pali II, Nr. 15, 1010 Tiranë
Orari : E Hënë-Enjte 08:00- 16:30 E Premte: 08:00-14:00 Koordinatori për të drejtën e informimit: Mirela Mileti dhe/ose Eniselda Nine Tel: +355 67 303 3000 |
Menjëherë pas miratimit të aktit nga titullari. | Në faqen zyrtare në menunë Kontakto AMA | Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me jashtë |
Mekanizmat monitorues;
raporte auditi; dokumentet me tregues performance |
Neni7/1/
dh |
Raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit
Raporte auditimi dhe monitorimi nga institucione/organizata të ndryshme |
Menjëherë pas miratimit të aktit nga institucioni përkatës dhe marrja e tij nga AMA.
Menjëherë pas dorëzimit në Kuvend Menjëherë pas miratimit të aktit nga titullari. |
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Buxhetim dhe Auditim
Në faqen zyrtare në menunë AMA/Raport vjetor Në faqen zyrtare në menunë Veprimtari/ Monitorime |
Sekretari i Përgjithshëm
Drejtoria e Shërbimeve të Brendshme Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me Jashtë Drejtoria e Programeve |
Buxheti
Gjendja e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara |
Neni 7/1/e | Buxheti
Subjektet audio analoge, debitore (Tetor 2020) Subjektet e autorizuar per perserites mbeshtetur ne rrjet kabllor, debitor (Tetor 2020) Subjektet televizive analoge dhe numerike vendore, debitore (Tetor 2020) |
Menjëherë pas miratimit të aktit nga Autoriteti | Në faqen zyrtare në menunë AMA/Buxhetim dhe Auditim
Programi i Transparencës |
Sekretari i Përgjithshëm
Drejtoria e Shërbimeve të Brendshme |
Informacion për procedurat e prokurimit | Neni 7/1/ë | Regjistri i Parashikimeve të Prokurimeve Publike;
Lista e kontratave të lidhura; Shuma e kontraktuar dhe, Palët e kontraktuara; |
Menjëherë pas dërgimit në APP | Në faqen zyrtare në menunë AMA/Buxhetim dhe Auditim
Programi i Transparencës |
Sekretari i Përgjithshëm
Drejtoria e Shërbimeve të Brendshme
|
Shërbimet e autoritetit për publikun | N/?page_id=85eni 7/1/f | Formular Aplikimi për Autorizim INTERNET TV
Formular Aplikimi për Autorizim IPTV Formular Aplikimi për Autorizim Kabllor Formular Aplikimi për Autorizim OTT Formular Aplikimi për Autorizim Satelitor Formular Aplikimi për Autorizim SHËRBIM AUDIO Formular Aplikimi për Autorizim VoD Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim INTERNET TV Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim IPTV Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim Kabllor Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim OTT Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim Satelitor Formular Aplikimi për Rinovim Autorizim SHËRBIM AUDIO |
Menjëherë pas miratimit të aktit nga Titullari | Në faqen zyrtare në menunë Ballina/Shkarko dokumenta | Drejtoria Juridike dhe e Licencave |
Procedurat për ankesë për veprimtarinë e AP | Neni
7/1/g |
Formular ankese për shkeljen e “Kodit të Transmetimit”
Formular ankesë “Mbi licencën apo autorizimin” Formular ankese për Drejtorinë e Mbikqyrjes Formular ankese “Për tarifat vjetore të miratuara nga AMA” |
Menjëherë pas miratimit të aktit nga Titullari | Në faqen zyrtare në menunë Ballina | Këshilli i Ankesave
Drejtoritë në AMA |
Paraqitja e mendimeve në hartimin e p/akteve, etj. | Neni 7/1/gj | Projekt aktet ligjore dhe nënligjore, projekt strategjitë | Pas nënshkrimit të relacionit shoqërues | Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni/
Akte nënligjore në proces miratimi Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni/ Dhënie mendimi |
Drejtoria Juridike dhe Licencave |
Mbajtja e dokumentacionit nga AMA | Neni 7/1/h | Lista e dokumenteve me afatet e ruajtjes | Pas miratimit të urdhrit të Komisionit të Ekspertizës. | Në faqen zyrtare në menunë Veprimtari/ Publikime | |
Një përshkrim të kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar ato. | Neni 7/1/j | Autoriteti i Mediave Audiovizive nuk e ofron këtë shërbim. | |||
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve, sipas nenit 8 të këtij ligjit nr.119/2014. | Neni 7/1/i | Tabelë (Regjistri i posaçëm për kërkesat për informim) | Pas miratimit të programit të Transparencës. | Në faqen zyrtare në menunë “Programi i Transparencës” Me kufizime të identitetit të ankuesit. | Koordinatori i të drejtës për informim |
Informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh. | Neni 7/1/k | Vendime të AMA-s | Menjëherë pas miratimit të aktit nga titullari
Përditësohet në mënyrë të vazhdueshme Pas çdo krijimi të vendit vakant |
Në faqen zyrtare në menunë Legjislacioni
Në faqen zyrtare në menunë OSHMA Në faqen zyrtare në menunë AMA/Punësime |
Drejtoria Juridike dhe Licencave
Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me Jashtë |
Informacione të tjera të dobishme | Neni 7/1/l | Historiku, misioni | Në faqen zyrtare në menunë AMA
Legjislacioni/ Akte nënligjore të miratuara/ Vendimi nr. 220 datët 01.12.2017 |
Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Marrëdhënieve me Jashtë
Drejtoria e Programeve Drejtoria e Shërbimeve të Brendshme |
-
Publikimi
Në përputhje me këtë program transparence të miratuar, AMA vendos në dispozicion të publikut në faqen e tij të internetit www.ama.gov.al, kategoritë e mësipërme, në një menu të veçantë të titulluar “Programi i Transparencës”.
-
Monitorimi
Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale monitoron zbatimin e ligjit për të drejtën e informimit, duke nxitur parimin e transparencës në punën e autoriteteve publike, veçanërisht duke sensibilizuar dhe informuar për çështje të së drejtës së informimit.
Komisioneri bën rekomandime për autoritetet publike, duke përfshirë dhe AMA-n, lidhur me konceptimin dhe zbatimin e programeve institucionale të transparencës.
Programi i transparencës së AMA-s si dhe skema e publikimit hyjnë në fuqi menjëherë.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]